Magasított tetővel is elérhető a Ford Transit Custom!

2013. 10. 08.

A 2013-as ’Év Haszonjárműve’ díjat elnyerő Ford Transit Custom immár magasított tetős változatban is kapható: a változat 370 mm-rel magasabb kialakítása 20 százalékkal nagyobb rakodóteret kínál, mint az alacsony tetős modellváltozat. A szegmensben egyedülálló megoldásnak számít, hogy a tetőszerkezet teljes egészében acélból készül, így a tetőcsomagtartó terhelhetősége eléri a 100 kilogrammot. A magasított tetős Transit Custom oldalsó tolóajtaja a kategória legnagyobb nyílását tárja fel, és mind a rövid, mind pedig a hosszú tengelytávolságú modellváltozatban elfér három megpakolt Euro raklap.

A Ford bemutatta a Transit Custom egytonnás haszonjármű új, magasított tetős változatát, amely az alacsony tetős kivitelnél 20 százalékkal nagyobb rakodóteret kínál. Az új modellváltozat már megrendelhető, és az első autókat az év későbbi szakaszában vehetik át a vásárlók. A 2013-as Év Haszonjárművének új változata főleg építőipari vállalkozók és csomagküldő szolgálatok számára készült. A tető padlótól mért távolsága 370 mm-rel nőtt, így az autó rakterének maximális befogadó képessége 8,3 köbméter (fixen beépített, teljes rekeszfallal). A magasított tetős modell a szegmensben egyedülálló tulajdonsággal bír: teljes egészében acélból készült tetőszerkezete erősebb a kompozit tetőlemezeknél, így a tetőcsomagtartó teherbírása eléri a 100 kilogrammot.

“Ez a Transit Custom plus – az alacsony tetős modell minden stílusával, gazdaságosságával és tartósságával, plusz értékes, extra szállító kapacitással.” - fogalmaz David Gregory, a Transit Custom programvezető főmérnöke. “Nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy a magasított tetős változat megfeleljen a vásárlók által jelzett igényeknek, amikről az új modell tervezési fázisában kérdeztük őket.”

Az új, magasított tetős Transit Custom modellek első példányai már idén kikerülnek a vásárlókhoz, akik ugyanazokkal az opciókkal rendelhetik meg autójukat, mint az alacsony tetős változatokat: kérhetnek rövid, illetve hosszú tengelytávolságú autót, valamint többféle megengedett össztömegű és hajtásláncú változatot, illetve dobozos és kombi karosszériát. Az alacsony tetős modellhez hasonlóan a magasított tetős változat kategóriaelső méretű rakterébe is beemelhető egy teli Euro raklap a piac legszélesebb tolóajtaján keresztül, és mind a rövid, mind pedig a hosszú tengelytávolságú modellváltozatban elfér három megpakolt Euro raklap.

Innovatív raktéri megoldások

  • A rekeszfalon kialakított nyílásnak köszönhetően a járműben akár 3,0 méteres (a hosszú tengelytávolságú változatban 3,4 méteres) tárgyak, például csövek vagy létrák is biztonságosan szállíthatók
  • A karosszéria belső oldalán új pozícióba kerültek a DIN és ISO szabványú csomagrögzítő pontok, így nőtt a hasznos felület, és a padló teljesen felszabadult
  • A padló formájához igazított, egy darabból készült, tartós padlóbetét könnyen tisztítható
  • Négy, nagy teljesítményű LED egységből álló, nagy fényerejű raktérvilágítás

A magasított tetős Transit Custom fogyasztása és emissziója kiváló; a CO2-kibocsátás alsó határa 178 g/km* az opcionális Auto-Start-Stop rendszerrel felszerelt 2.2 Duratorq TDCi esetében. A kategória leghosszabb szervizintervallumának (két év/50.000 km) köszönhetően az új modell fenntartási költsége még alacsonyabb lett.
Transit Custom a szegmens egyetlen áruszállítója, amely maximális, ötcsillagos értékelést kapott az Euro NCAP töréstesztjén. A magasított tetős modellváltozat használati értékét számos fejlett Ford-technológia növeli, többek közt a Vészhelyzeti Segélyhívóval kiegészített SYNC rendszer, a Tolatókamera, a Gyorsítás Vezérlés, az Automatikus Távfény, a Sávtartó Asszisztens és a Vezetőfigyelmeztető Rendszer.

Márkakereskedés hírei

Aktuális ajánlatok

Legfrissebb akciók FX Autóház Kft.

Márkakereskedés hírei

Legfrissebb hírek FX Autóház Kft.